Образотворче мистецтво. 7 клас.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
проведення
|
Примітки
|
Мистецтво в нашому житті
|
||||
1.
|
Образотворче
мистецтво в житті людини.
Перегляд відеофільму „7 чудес світу”.
|
1
|
||
2.
|
Архітектура.
Види архітектури. Архітектура об’ємних споруд, ландшафтна, містобудування.
Замальовки будиночка з різних точок зору.
|
1
|
Графічні матеріали.
|
|
3.
|
Види
архітектури. Архітектура об’ємних споруд. Лінійна перспектива.
Зображення сільської вулиці.
|
1
|
Фарби, пензлі, палітра.
|
|
4.
|
Архітектура
об’ємних споруд.
Зображення міської вулиці.
|
1
|
Графічні матеріали.
|
|
5.
|
Інтер’єр.
Особливості побудови інтер’єру. Побудова
інтер’єру з однією точкою сходу.
|
1
|
Кольорові олівці, фломастери.
|
|
6.
|
Інтер’єр.
Особливості побудови інтер’єру.
Побудова інтер’єру з двома точками сходу
|
1
|
Фарби, пензлі, палітра.
|
|
7.
|
Екстер’єр. Особливості побудови екстер’єру.
Композиція „Будинок
моєї мрії”.
|
1
|
Кольорові олівці, фломастери.
|
|
8.
|
Архітектурні
пам’ятники рідного краю та України.
Колективний проект „Архітектурні пам’ятники України”.
|
1
|
Комбіновані матеріали.
|
|
9.
|
Підсумковий
урок: „Архітектура – вид візуального мистецтва”.
Творча робота на тему „Архітектура”.
|
1
|
т/о
Техніка виконання на вибір учнів.
|
|
Декоративно-прикладне мистецтво
|
||||
10.
|
Види
декоративно-прикладного мистецтва Сприймання
творів ДПМ. Знайомство з центрами народного мистецтва.
|
1
|
||
11.
|
Писанкарство.
Творча робота „Розмалюю писанку”.
|
1
|
Фарби, пензлі, палітра.
|
|
12.
|
Писанкарство.
Прикраса до Великодніх свят.
|
1
|
Альбомний аркуш, ножиці, канц. ніж, клей, оздобл.матеріали
|
|
13.
|
Петриківський
розпис.
Декоративна композиція.
|
1
|
Фарби, пензлі, палітра.
|
|
14.
|
Петриківський
розпис.
Декоративна композиція.
|
1
|
Фарби, пензлі, палітра.
|
|
15.
|
Мистецтво
витинанки. Історія розвитку витинанки в Україні.
Виготовлення сюжетної витинанки.
|
1
|
Кольоровий папір, канц. ніж, ножиці, клей.
|
|
16.
|
Мистецтво
витинанки.
Виготовлення сюжетної витинанки.
|
1
|
Кольоровий папір, канц. ніж, ножиці, клей.
|
|
17.
|
Декоративне
святкове панно.
Панно з використанням різних видів ДПМ
„Новорічне свято”.
|
1
|
Техніка виконання на вибір учнів.
|
|
Тема
уроку
|
К-ть
годин
|
Дата
проведення
|
Примітки
|
|
18.
|
Вишивка.
Орнамент та символіка кольорів вишивки.
Розробка орнаменту вишивки.
|
1
|
Кольорові олівці.
|
|
19.
|
Вишивка.
Орнамент та символіка кольорів вишивки.
Розробка орнаменту вишивки.
|
1
|
Фарби, пензлі, палітра.
|
|
20.
|
Значення
оберегової символіки в народному мистецтві.
Замальовки оберегових символів, створення
орнаментів за власним задумом.
|
1
|
Кольорові олівці, фломастери, гелеві ручки.
|
|
21.
|
Підсумковий
урок: „ Декоративно-прикладне мистецтво у житті людини”. Творча робота на тему: „Декоративно-прикладне мистецтво”.
|
1
|
т/о
Техніка виконання на вибір учнів.
|
|
Дизайн
|
||||
22.
|
Дизайн. Види
дизайну (графічний, промисловий, ландшафтний, артдизайн).
Розробка таблички для кабінету.
|
1
|
Фарби, пензлі, палітра.
|
|
23.
|
Особливості
засобів виразності видів дизайну.
Ескіз моделі за природною формою.
|
1
|
Фарби, пензлі, палітра.
|
|
24.
|
Дизайн
ландшафтний.
Ескіз дитячої зони відпочинку.
|
1
|
Графічні матеріали.
|
|
25.
|
Дизайн
промисловий.
Моделювання транспортного засобу.
|
1
|
Пластилін, стеки, дощечка.
|
|
26.
|
Дизайн промисловий.
Ескіз моделі одягу з урахуванням традицій і
сучасної моди.
|
1
|
Фарби, пензлі, палітра.
|
|
27.
|
Дизайн
промисловий.
Ескіз аксесуарів з народними мотивами
(шкільний рюкзак, жіноча сумка).
|
1
|
Фарби, пензлі, палітра.
|
|
28.
|
Дизайн
графічний.
Ескіз екологічного плакату.
|
1
|
Гуаш, пензлі, палітра.
|
|
29.
|
Дизайн
графічний.
Ескіз концертної афіші.
|
1
|
Гуаш, пензлі, палітра.
|
|
30.
|
Арт-дизайн.
Створення виробу для власного використання в
навчанні.
|
1
|
Техніка виконання на вибір учнів.
|
|
31.
|
Арт-дизайн.
Створення виробу для оформлення своєї кімнати.
|
1
|
Техніка виконання на вибір учнів.
|
|
32.
|
Монограма.
Ескіз власної монограми.
|
1
|
Графічні матеріали.
|
|
33.
|
Футуристичний
дизайн – погляд в майбутнє.
Композиція „Вулицями майбутнього”.
|
1
|
Комбінована техніка (фарби, кольорові олівці, фломастери, гелеві ручки)
|
|
34.
|
Підсумковий
урок: „ Образотворче мистецтво: діалог традицій і новаторство”.
|
1
|
т/о
Техніка виконання на вибір учнів.
|
|
35.
|
Знайомимося з творами дизайну.
|
1
|
Віртуальна екскурсія.
|
Моє свідчення Привіт всім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав позику від містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних кредиторів, які обіцяли допомогти, але вони мені ніколи не дали позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив так, як обіцяв, без будь-якої форми зволікання. Я ніколи не думав, що є ще надійні кредитори, поки я не познайомився з містером Бенджаміном Лі, який справді допомагав позика і змінила мою переконання. Я не знаю, чи потребуєте ви якимось чином справжнього та термінового кредиту. Будьте вільні зв’язатися з містером Бенджаміном через WhatsApp 1-989-394-3740 та його електронну пошту: lfdsloans@outlook.com дякую.
ВідповістиВидалити