вівторок, 23 лютого 2016 р.

Досвід роботи у школі



Відомо, що творчість допомагає становленню особистості, а художня творчість у цьому відношенні посідає особливе місце, бо здатність творити закладена від народження майже в кожній дитині. Адже малювати в дитинстві вміють усі, але більшість людей з роками втрачає свій дар.
Я веду уроки малювання в 5-7 класах. Також веду гурток образотворчого мистецтва «Юні художники».  Учні школи та члени гуртка беруть участь у виставках, котрі проходять у школі, районі або області. Проводяться екскурсії, бесіди, вивчається мистецтво відомих художників.
Щоб висловити свої враження і думки, доросла людина вдається до розповіді - письмової або усної, а дитина - потягнеться до фарб чи олівців. Через свої вікові особливості дитина ще не ділить світ на символи і думає цільними образами.
Але якщо не підтримувати в ній дар образного художнього бачення дійсності, то пізніше дитині стануть незрозумілими і чужими такі поняття, як мистецтво, гармонія, краса.
Нині тривожимося про духовний занепад нашого суспільства, його жорстокість, відсутність бажання бачити і відтворювати красу. Звичайно, причина криється не лише в економічних труднощах. Корені сягають у дитинство.
У розвинених країнах вже давно дійшли висновку про пряму залежність між культурним рівнем суспільства і його економічним благополуччям. Таланти людини - невичерпний потенціал народу, на відміну від природних ресурсів. Тож розвинути творчі здібності учнів, пробудити у них відчуття прекрасного засобами образотворчого мистецтва - одне з найважливіших завдань національної школи.
        Дитина не просто бачить навколишній світ: вона помічає  всю несхожість і своєрідність його різноманітних форм, буяння і поєднання різних барв, дивується нескінченності форм та їх поєднання. І переживає все це. І бачить серед навколишнього інколи одній зрозумілу схожість.

Немає коментарів:

Дописати коментар