Відомо, що творчість
допомагає становленню особистості, а художня творчість у цьому відношенні
посідає особливе місце, бо здатність творити закладена від народження майже в
кожній дитині. Адже малювати в дитинстві вміють усі, але більшість людей з
роками втрачає свій дар.
Я веду уроки малювання в 5-7 класах. Також
веду гурток образотворчого мистецтва «Юні художники». Учні школи та члени гуртка беруть участь у
виставках, котрі проходять у школі, районі або області. Проводяться екскурсії,
бесіди, вивчається мистецтво відомих художників.
Щоб висловити свої враження і думки,
доросла людина вдається до розповіді - письмової або усної,
а дитина - потягнеться до фарб чи олівців. Через свої
вікові особливості дитина ще не ділить світ на символи і думає цільними образами.
Але якщо не підтримувати в ній дар
образного художнього бачення дійсності, то пізніше дитині стануть незрозумілими
і чужими такі поняття, як мистецтво, гармонія, краса.
Нині тривожимося про духовний занепад
нашого суспільства, його жорстокість, відсутність бажання бачити і відтворювати
красу. Звичайно, причина криється не лише в економічних труднощах. Корені
сягають у дитинство.
У розвинених країнах вже давно дійшли
висновку про пряму залежність між культурним рівнем суспільства і його
економічним благополуччям. Таланти людини - невичерпний потенціал
народу, на відміну від природних ресурсів. Тож розвинути творчі здібності
учнів, пробудити у них відчуття прекрасного засобами образотворчого мистецтва - одне
з найважливіших завдань національної школи.
Дитина
не просто бачить навколишній світ: вона помічає всю несхожість і своєрідність його різноманітних
форм, буяння і поєднання різних барв, дивується нескінченності форм та їх
поєднання. І переживає все це. І бачить серед навколишнього інколи одній
зрозумілу схожість.
Немає коментарів:
Дописати коментар